10 Mayıs 2009 Pazar

Karanlık ve rüzgar

Karanlık ve yalnızlık
Soğuk ve rüzgar
Umut ve umutsuzluk bir arada

Dışarıda rüzgar uğulduyor
Köpekler adeta ritim tutuyor
Karanlık basıyor giderek
Yalnızlık; yalnızlığım büyüyor içimde

Düşünmek seni yetmiyor bazen
Karanlık giderek büyüyor
Sorular kalbimi sıkıştırıyor
Binbir türlü senaryo çıkıyor
Açılmak sana, duygularımı söylemek
Delikanlı olmak karşında
Seviyorum be seni demek korkusuzca

Yalnızlık büyüyor içimde
Bir ışık olsa, bir ipucu
Durmam bir dakika
Yöntemler, dolaylı yöntemler
Ben açılsam sana; ama
Sen sadece beni seviyorsan

Anlayabilsen ne dediğimi
Ne anlatmak istediğimi
Ve tutsan kolumu
Hiç bırakmasan gitmeye çalışırken ben
Ama ne demeli...

Soğuk kalbime işliyor
Yalnızlığım yardım ediyor
Aşkım savaşıyor ama
Biliyorum yenilecek eğer...

Karanlık ve rüzgar
Herşey bitti
Buraya kadar.


0 yorum:

Yorum Gönder