8 Mayıs 2009 Cuma

Korkusuzca, hiç çekinmeden bakabilsem sana bir kere de olsa...
Ne düşünürsün diye bir kere bile aklımdan geçirmeden, üzüntüyü hiç düşünmeden gözlerini hissedebilsem...
Kalbinde ben olduğumu, bana bakarken sadece beni düşündüğünü hissedebilsem bir an da olsa...
Ellerinin sıcaklığını duyabilsem, üşümüş ellerimi ısıtsan...
Sevgimi son damlasına kadar hissedebilsen bir kerecik olsa...
Beni alsan yanına, temiz ruhundan birşeyler katsan...
Bir kerecik olsun seni seviyorum desen; içten kalbinden bir sesle...
Korkmasam hiç, sarılsam sana...
Bir kerecik olsun haykırsam sana sevgimi...
Rahat olsam, seni kaybetmekten korkmasam hiç...
Hep yanımda olacağına inandırsan, hiç bırakmasan beni,hiç...
Yüreğimdeki ateşin kıvılcımları senin yüreğini de yaksa...
Hiç bitmese o an; hep yanında olsam sıcaklığınla...
Olsa keşke imkansızlar gerçek olsa...


0 yorum:

Yorum Gönder