20 Ekim 2009 Salı

Alabora

Alabora olmak üzere olan bir gemiyim; aslında çoktan okyanusun dibini boylamışım ama... Ama daha kabullenememişim yenilgiyi. Halân suyun üstünde çabladığımı sanıyorum; hem de boşuna olduğunu bile bile... Ama yine de kaybedenlerden değilim ben, kimse kaybetmez bu dünyada. Bazen kaybettiklerin ağır basarsa karamsarlığın kazandıklarını görmene engel olur sadece; ama ben onlardan değilim, şuan... Zamanla olur muyum, yoksa kazananlar grubuna mı girerim hiç bilmem; ama... Ama sabırsızlığım beni alobara eden daha kaybetmeden. Ve ben farkındayım; son kozlarımı oynuyorum. Kaybetmeye ramak kaldı, çok iyi biliyorum; yapabileceğim tek şey beklemek bir yandan su üstünde çabalarken diğer yandan rüzgârın yönünü değiştirmesini beklemek. Peki değiştirecek mi; hiç sanmam. Ama yine de ben daha batmadım; en azından öyle düşünüyorum doğru olmasa da...


0 yorum:

Yorum Gönder