30 Kasım 2009 Pazartesi

Vazgeçtim

Yüreğimden dökülen sessiz çığlıklar yerini haykırışlara bıraktı. Artık saklandığım kayanın arkasından gün doğumuna çıkma zamanı. Acının verdiği burukluğu sahte gülücükler kapatamayacak artık.
Ve artık vazgeçiyorum... Hayattan fazlasını istemekten vazgeçiyorum. Elimde olmayanlara karşı olan ihtiyacın ötesindeki arzudan "vazgeçiyorum". Her şekilde. Sadece nefes alıyorum. "Yaşamak" bitti, sadece "var olmak" zamanı şimdi...


"Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter
Sessizce, kimsesizce gönderdim dudaklarımı
Öpme, al yeter

Hiç tanımaz ellerim ellerini
Bilmez yüreğim bilmez yüreğini

Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak anıdır şimdi

Sezen Aksu"

1 yorum:

Bal Likörü dedi ki...

zordur gemileri yakmak...ama belki vazgeçişlerimiz yeni denizleri keşfedişimizdendir...
S.

"Hayata bir başka gözle bakmayı öğrendiyseniz,
Bu seçimde kazandıklarını sananlara yalnızca gülümsersiniz.
Her şeyin sıradanlaştığı bir dünyada bazen kaybetmek en dogru seçimdir.Ve o dünyada en yerinde tercih VAZGEÇİŞTİR...." can dündar.

Yorum Gönder